Zadzwoń

Rezerwacja

Lokalizuj

Aktualności

Czy Rancho Pod Bocianem jest dobrym miejscem na organizowanie szkoleń lub konferencji pod Warszawą? 2014-11-16

8 powodów dla których warto zorganizować konferencję lub szkolenie w Rancho Pod Bocianem.

 

 

Powód 1. /Teren/

Oprócz czterech sal konferencyjnych posiadamy ogromną, zagospodarowaną przestrzeń wielkości 20 hektarów, na której czekają liczne atrakcje w terenie. Wynajmując u nas salę, gwarantujesz uczestnikom szkolenia  lub konferencji wspaniały relaks po całym dniu wytężonej pracy umysłu. Jesteśmy rekomendowanym obiektem przez portal mojekonferencje.pl.

Powód 2. /Lokalizacja/

Cisza i spokój połączone ze świeżym powietrzem. Lokalizacja w otulinie Chojnowskiego Parku Krajobrazowego, zaledwie 25km od Warszawy, zapewnia piękne otoczenie i odpoczynek od zgiełku miasta. To, co odróżnia nas od konkurencji, to bliskość natury. Zapach lasu, widok pól zasnutych mgłą i otwarte przestrzenie, których tak bardzo brakuje nam w mieście – tego nie może zaoferować żadna sala konferencyjna w Warszawie.

Powód 3. /Jedzenie/

Kto z nas nie pamięta szkolenia lub spotkania, na którym, przy wyborze dobrej sali konferencyjnej, zapomniano o pysznym jedzeniu. Polska kuchnia, w której się specjalizujemy, sprawia, że wiele firm chętnie do nas wraca, a dzięki dużym porcjom nasi klienci nigdy nie wychodzą głodni. Na terenie obiektu wybudowaliśmy wędzarnię i przygotowujemy w niej wiele specjałów, które potem trafiają na Państwa talerze. O jedzeniu można by mówić wiele, ale poświęcimy temu oddzielny artykuł.

Powód 4. /Agenda/

Zajmujemy się organizacją konferencji od kilku lat i wiemy, jak radzić sobie z niespodziewanymi utrudnieniami. Nie ma nic bardziej irytującego niż niedziałający laptop i projektor albo zimny serwis kawowy. Jeśli zdarzyło Ci się przerwać konferencję z powodu braku prądu, to u nas możesz być spokojny - cały ośrodek podłączony jest do awaryjnego agregatu prądotwórczego.  Dbamy o takie szczegóły jak ustalenie odpowiedniej temperatury czy zaciemnienie pomieszczeń. Do każdego wydarzenia tworzona jest "agenda spotkania", dzięki której wiadomo, co jest zaplanowane na daną godzinę. Agenda jest zawsze wcześniej zatwierdzana przez klienta. 

Powód 5. /Klimatyzacja/

Dysponujemy kilkoma klimatyzowanymi salami konferencyjnymi – salami dla mniejszych grup, a także profesjonalną salą na 200 osób, wyposażoną w sprzęt audiowizualny. Prowadzącemu szkolenie przekazujemy pilot, dzięki któremu może on dostosowywać temperaturę do potrzeb swoich słuchaczy. 

Powód 6. /Referencje/

Budowanie firmy to tworzenie dobrych, mądrych i zdrowych relacji między pracującymi w niej ludźmi. To również dobra zabawa i umiejętność relaksowania się w grupie, w której często rozwiązuje się niezwykle trudne zadania. Posiadamy liczne referencje od firm korporacyjnych, które korzystały z naszych usług.

Powód 7. /Zasada WIN-WIN/

Nie zawsze wszystko wychodzi według planu. Staramy się wtedy dostosowywać  do sytuacji i potrzeb klienta tak, by każdy miał poczucie zadowolenia. Prośby klientów, które mogą wydawać się nam bardzo prozaiczne, ogromnie rzutują na ocenę całego pobytu. Jesteśmy elastyczni i rozumiemy, że zmiana grafiku czy korek na drodze nie zawsze jest do przewidzenia. Szczególnie ważna jest dla nas informacja zwrotna od naszych klientów, ponieważ chcemy uczyć się poprzez wyciąganie wniosków z sytuacji. Przykładamy dużą uwagę do podsumowania konferencji z organizatorem. Wiarygodność to nasz skarb. Jeśli zrobiliśmy gdzieś błąd klient usłyszy od nas słowo przepraszam.

Powód 8. /Marka/

Dajemy Ci, drogi kliencie, obietnicę, czyli naszą markę. Zawsze na początku współpracy zadajemy pytanie: "W czym możemy Ci pomóc?" Wiemy, że jeśli nie dotrzymamy obietnicy danej klientowi, stracimy go. Nie obiecujemy naszym klientom jakości i wysokich standardów. Dlaczego? Bo każdy z nas ma inne wyobrażenia i miary dotyczące jakości. Kiedy zapytaliśmy się naszych klientów, czemu korzystają z naszych usług, spodziewaliśmy się usłyszeć: "wysoka jakość, dogodne położenie i dobrze zagospodarowany teren". Oni jednak odpowiedzieli nam: "Szybko reagujecie na prośby klienta", "nie oszczędzacie na jedzeniu, macie ogromny teren" i "odpisujecie na maile tego samego dnia". Naszą marką jest podejście do klienta i staranne słuchanie jego oczekiwań.

A czy Ty wiesz, co jest dla Ciebie „jednostką jakości” w organizowaniu konferencji?

Zastanów się…i...

Sprawdź, co Rancho Pod Bocianem może zrobić dla Twojej firmy. Okolice Warszawy nie mają lepszego miejsca na imprezy firmowe, szkolenia, konferencje i eventy. Piękne otoczenie, wiele interesujących atrakcji, chaty grillowe idealne na pikniki firmowe i inne imprezy plenerowe, baza noclegowa - oto Rancho Pod Bocianem.

Wróć do listy aktualności

Opinie Gości

miejsce bardzo czyste i zadbane. świeże jedzenie, miła i sympatyczna obsługa :)
Katarzyna Tobiasz , facebook.com
Ostatnio bylem U Was na imprezie integracyjnej z mojej fimy. Super miejsce. Ogromny teren. Sciana skalkowa,boisko do pilki,strzelnica,las do zabawy w paintbola. Swietne zarcie,cudowni wlasciciele. Swietne ...
Darek Urbański , facebook.com
Spędziłam 1 dzień na szkoleniu i imprezie, a drugi na konkursie. 
Monika Czaplicka , tripadvisor.com
Chciałam w imieniu całego klubu Suzuki Cruiser Poland podziękować za super przyjęcie naszej grupy. Pomijając przepiękną całą okolicę, na szczególny podziw zasługuje cały personel Rancho...
Siwkowska

Dane kontaktowe

Nadarzyńska 15, 05-555 Przypki + 48 22 736 99 15, 500 003 319 rezerwacje@ranchopodbocianem.pl
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij