Zadzwoń

Rezerwacja

Lokalizuj

Aktualności

Praca - Kierownik Marketingu 2015-06-26

W związku z dynamicznym rozwojem  Rancho Pod Bocianem sp. z o.o. ,

poszukujemy kreatywnych, dynamicznych i zaangażowanych kandydatów  na stanowisko:

Kierownik Marketingu Online/WEB/Content


Opis stanowiska:

·        Aktywne współtworzenie i realizacja strategii marketingowej spółki która zarządza obiektem Rancho Pod Bocianem.,

·        Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz współtworzenie wizji rozwoju marki Rancho Pod Bocianem,

·        Zarządzanie operacyjne projektami i procesami marketingu online/display,

·        Planowanie, wdrażanie, kontrola i raportowanie działań marketingowych (w kanale tradycyjnym i internetowym),

·        Monitorowanie nowych narzędzi e-commerce i poszukiwanie rozwiązań zwiększających sprzedaż oraz budujących przewagę konkurencyjną,

·        Pozyskiwanie i nadzór nad zewnętrznymi usługodawcami w obszarze marketingu i reklamy,

·        Współpraca z Zarządem Spółki oraz pozostałymi jednostkami organizacyjnymi,

·        Nadzór i  realizacją budżetu marketingowego obiektu.

Wymagania:

·        Doświadczenie w zarządzaniu marketingiem w obiekcie hotelowym i projektami SEO, SEM,

·        Kreatywne i innowacyjne podejście do rozwoju sprzedaży i e-sprzedaży,

·        Praktyczna znajomość narzędzi online w szczególności: Google Analytics, Adwords, Brand24, Sotrender, GTM, reklama efektywnościowa, sprzedaż elektroniczna).

·        Znajomość nowoczesnych systemów wspierających sprzedaż będzie dodatkowym atutem, (Upper Be, Booking, Travelist)

·        Doświadczenie we współpracy z agencjami interaktywnymi i dostawcami usług reklamowych,

·        Doświadczenie przy prowadzeniu kanałów social media: FB, Twitter, Instagram,

·        Doświadczenie w planowaniu kampanii reklamowych w mediach tradycyjnych w tym: prasa, radio, outdoor, itp.,

·        Praktyczna umiejętność zarządzania projektami reklamowymi - kontrola budżetu i weryfikacja efektów kampanii,

·        Umiejętność osiągania postawionych celów biznesowych,

·        Umiejętność reagowania na zmieniające się otoczenie rynkowe, konkurencję oraz aktualne trendy sprzedażowe,

·        Samodzielność w pracy i zaangażowanie, inicjatywa i kreatywność, zdolności negocjacyjne,

·        Doskonała organizacja pracy,

·        Biegła znajomość pakietu MS Office,

·        dodatkowo mile widziana - podstawowa znajomość programów graficznych (Photoshop, Corel, AI)

·        Komunikatywna znajomość języka angielskiego,

·        Czynne prawo jazdy.

Oferujemy:

·        Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,

·        Pracę pełną wyzwań (efektywność pracy mierzona statystykami)

·        Rozwój zawodowy,

·        Samodzielność pracy,

·        Niezbędne narzędzia pracy,

·        Elastyczne godziny pracy

·        Miejsce pracy 80 % w obiekcie, 20 % zdalnie

Zainteresowanych kandydatów/kandydatki zapraszamy do wysyłania CV na adres marketing@ranchopodbocianem.pl

Rozmowy kwalifikacyjne będą dotyczy pomysłów na marketing obiektu oraz poruszane będa kwestie znajomości branży hotelowej. 

Wróć do listy aktualności

Opinie Gości

miejsce bardzo czyste i zadbane. świeże jedzenie, miła i sympatyczna obsługa :)
Katarzyna Tobiasz , facebook.com
Ostatnio bylem U Was na imprezie integracyjnej z mojej fimy. Super miejsce. Ogromny teren. Sciana skalkowa,boisko do pilki,strzelnica,las do zabawy w paintbola. Swietne zarcie,cudowni wlasciciele. Swietne ...
Darek Urbański , facebook.com
Spędziłam 1 dzień na szkoleniu i imprezie, a drugi na konkursie. 
Monika Czaplicka , tripadvisor.com
Chciałam w imieniu całego klubu Suzuki Cruiser Poland podziękować za super przyjęcie naszej grupy. Pomijając przepiękną całą okolicę, na szczególny podziw zasługuje cały personel Rancho...
Siwkowska

Dane kontaktowe

Nadarzyńska 15, 05-555 Przypki + 48 22 736 99 15, 500 003 319 rezerwacje@ranchopodbocianem.pl
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij