Blog

Lato to czas imprez firmowych!

Lato już na dobre zawitało do naszego kraju, a wraz z nim to, co wiele osób docenia najbardziej – imprezy w plenerze! Jednak jak najlepiej podejść do organizacji plenerowej imprezy integracyjnej dla pracowników, żeby była udana i efektywna?

O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ, PRZY ORGANIZACJI IMPREZY INTEGRACYJNEJ

Przede wszystkim należy pamiętać o nadrzędnych celach imprezy, czyli integracji między pracownikami, poprawieniu komunikacji, rozwoju kompetencji pracowników poprzez warsztaty, a także rozładowaniu stresu poprzez dobrą zabawę. W spełnieniu powyższych celów doskonale pomoże odpowiedni dobór atrakcji plenerowych, a jest z czego wybierać! Mogą to być atrakcje sportowe typu park linowy, boisko sportowe lub ścianka wspinaczkowa - wspierające zdrową rywalizację między grupami pracowników jak strzelnica lub tor dla quadów - czy bardziej rekreacyjne jak mini golf. Warto też zwrócić uwagę na wszechstronne możliwości wykorzystania terenów zielonych i zalesionych naszego obiektu, gdyż mogą stanowić one doskonałe miejsce do zorganizowania gry ‘miejskiej’ lub biegu na orientację.

Jeżeli nie wiesz na co się zdecydować, to wybór odpowiednich atrakcji można też wcześniej skonsultować z samymi pracownikami, przeprowadzając ankietę w firmie, żeby upewnić się, że nasz wybór jako organizatora współgra z preferencjami reszty pracowników. Dzięki temu zyskujemy gwarancję, że uczestnicy imprezy firmowej chętniej wezmą udział w przygotowanych warsztatach i skorzystają z atrakcji na miejscu.

NA CO WARTO ZWRÓCIĆ UWAGĘ, PLANUJĄC IMPREZĘ W PLENERZE

Po ustaleniu firmowego budżetu, należy upewnić się, jak daleko od miejsca pracy znajduje się wybrane przez nas miejsce i jak najlepiej logistycznie zorganizować dojazd dla pracowników. Do wyboru mamy transport zorganizowany przez firmę w postaci busów - jako eksperci w branży, jesteśmy w stanie pomóc Państwu w organizacji takiej formy transportu - albo dojazd pracowników do miejsca imprezy we własnym zakresie i rozliczenie tego kosztu przez kilometrówkę. Jesteśmy przygotowani na każdą sytuację, dlatego nasz ośrodek dysponuje bazą noclegową mogąca pomieścić 180 osób, a także hotelowym parkingiem na ok. 150 aut osobowych, z których część pracowników może zechcieć skorzystać.

Dodatkowo, dla dużych firm i korporacji posiadamy parking eventowy, na którym jesteśmy w stanie pomieścić 1000 samochodów osobowych. 

Niezależnie od rozmiaru imprezy firmowej, szczególnie warto przyjrzeć zapleczu gastronomicznemu – z doświadczenia wiemy, że to właśnie nasze menu często decyduje o wyborze naszego obiektu. Często podczas imprez firmowych korzysta się z cateringu w formie bufetu lub zamawia food trucki na miejsce imprezy. Ale nie u nas! Nasz obiekt posiada wykwalifikowany personel kuchenny, który serwuje dania dopasowane do danej grupy, a także posiadamy zadaszoną wiatę grillową mogąca pomieścić 700 osób. Dla tradycjonalistów, oddajemy do użytku zabezpieczone miejsce na ognisko, na którym pracownicy sami mogą przyrządzić swoje posiłki.

IMPREZA FIRMOWA W PLENERZE LATEM

Letnia integracyjna impreza plenerowa, jeśli dobrze zorganizowana, może stanowić temat do rozmów dla pracowników na następne kilka miesięcy. Warto zapewnić dużo odpowiednio dobranych atrakcji, ale nie zapominać przy tym o podstawach – zapleczu gastronomicznym, sanitarnym i parkingu. Z tak zorganizowanej imprezy pracownicy wrócą zadowoleni, zintegrowani, zrelaksowani i z większą chęcią do dalszej pracy dla firmy.


Dojazd

Zobacz, jak do nas dojechać

Rancho Pod Bocianem znajduje się zaledwie 25 km od Warszawy - około 30 minut drogi (łatwy i szybki dojazd trasą S8 i S7). Doskonała lokalizacja zapewnia dogodny dojazd nie tylko z okolicznych miejscowości, jak m.in. Tarczyn, Grójec, Piaseczno czy Grodzisk Mazowiecki, ale także ze stolicy i dalszych części Polski.


© 2024 Rancho Pod Bocianem - wszystkie prawa zastrzeżone.

design by lemonpixel booking by hotres

left
right
Dorosłych
-
+
Zamknij